lördag, februari 17, 2007

Heja Ö-vik!!!

Välkommen till Örnsköldsviksbloggen

Måste säga att publiken i Ö-vik gjorde sitt jobb väldigt bra. Det viftades och hejades och klappades händer och det skreks. Jämarns, jag är allt stolt!

Och vilken lycka att Måns gick vidare direkt (såg ni att han lydde mitt råd? Skjortan var uppknäppt): Även rätt spännande att Nanna måste kvala in igen och att Magnus har åkt ut. Men han hade ingen riktig scennärvaro i kväll, kändes lite off och kanske var det det han åkte på. Förutom att låten var rätt kass då.

Nu hoppas jag att Sonja tar sig vidare från andra chansen.

Hoppas hoppas hoppas.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag hejade på Sonja och Sebastian. Vilken tur. Måns sjöng ju falskt i starten.

Anonym sa...

Sebastian var bäst! Sen att han är så trevlig att titta på möter inga som helst hinder. Magnus C:s låt gick för högt för honom, en klar miss. Annars hade den låtit mycket bättre. Nanne låter likadant varje gång hon är med, dagispop. Jag hade nog bara en favorit och han vann en plats till finalen!