onsdag, januari 16, 2008

Det här med TV-program

Välkommen till TVBloggen

Gjorde ett besök hos Morgondimma och kom osökt att börja fundera på de TV-program jag tittar på.

Då kände jag det.

Jag måste nog erkänna det här ändå.

Jag brukar titta på Navy CIS.

Och.

Jag tycker att Mark Harmon (Gibbs) är v-ä-l-d-i-g-t...het...

Av någon anledning är det två kategorier skådespelare/kändisar jag bruka tycka är attraktiva. Endera är det småpojkarna (Orlando Bloom, Tom Welling m.f.) eller så är det gubbarna (Harmon, Hugh Laurie) jag faller för. Snacka om ytterligheter.




Bilden är hämtad från www.pizquita.com.

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det var en snygging! Men jag har aldrig sett honom förut...

Jag gillar dokumentärer... plus lite annat som går bra att sticka till...

Vonkis sa...

Bloggblad
Då gör den här bilden inte rollen rättvisa. Spana in på trean klockan 19:00 på vardagarna. Fast nu har jan skaffat mustasch och den förstör lite.

PGW sa...

Jag tittar också på dem. Inte för att serien är så fantastisk, men den är lättsam att titta på och går någon tid när jag tydligen har landat i soffan.

Och Gibbs gör inte ont att titta på.

Humlan sa...

Ja, inte kan jag klaga på din smak... snyggingar allihop! :o)
Jag tittar också på det ibland, oftast inte ett helt avsnitt utan jag fastnar när jag zappar runt för att se om det är något...

PGW sa...

Men alltså nu har jag sett Gibbs mustasch, den var INTE bra!!

Vonkis sa...

PGW
håller helt med dig, serien i sig är sådr men Gibbs... men, vad i hela friden ränkte han med den där muschen?

Humlan
Tänk att det finns såmånga snyggingar!

Klimakteriehäxan sa...

Klart snyggare än kvällens publikfavoriter (Oldsberg och Hellberg)! Själv längtar jag efter säsongsstarten för Desperate Housewives...