onsdag, juni 11, 2008

idag är ingen bra dag

7 kommentarer:

Evas blogg sa...

Låter inte kul alls. Hoppas morgondagen blir bättre!

Anonym sa...

Skickar "måbra kramar" till dig!!
Idag när I och jag satt och pratade om att du snart kommer hem sa I -Jag tycker om moster V.:-)
Kram från oss till dig

Morgondimma sa...

Oj, skickar en styrke-kram

Anonym sa...

hoppas att det är en bättre dag idag.... .
KRAM

Bloggblad sa...

Ojoj... ingen bra avslutning på den här terminen alltså... Men - betänk att det alltid är turbulent när terminer slutar och börjar, jag gissar att det är jobb-betingat av kommentaren hos mig.

Stor kram från en gammal skolräv som varit med om många turer hit och dit under alla år jag jobbat. En del så jobbiga att jag förträngt dem... som när jag blev utknuffad i kylan för att en ny chefs fru behövde ett jobb... t.ex.

Anonym sa...

Älskade vän!
Kan vi höras på fredag efter 12,30?
Ett SMS under dagen vore bra.

skoggie sa...

hejsan vännen!

Ringde häromdagen, hur är det? Tänker på dig! Kram