söndag, juni 29, 2008

Fram med skämskudden!, uppdaterad

Välkommen till TV-Bloggen

Håller på att fixa en massa innan jag åker norröver imorgon, det ska tvättas, packas, städas, kastas saker och annat underhållanda.

Av någon anledning hamnar jag ofta framför TV:n sådana här gånger. Det går väldigt bra att sortera och slänga papper vid dumburken. Jag är helt ärlig.

Programmet jag nyss hamnade framför var Crowned på trean och jag måste säga att jag nog kommer att fortsätta se det där programmet. Mödrar och döttrar tävlar tillsamman i par i en slags skönhetstävling och H.E.R.R.E. M.I.N. J.E.

Skämskudden kom fram mer än en gång, but I like it, I like it a lot!
-------------
Måste ju bjuda på ett litet smakprov...

6 kommentarer:

Anonym sa...

kan rikitgt se dig med skämskudden framför ansiktet:)
ses i morgon

skoggie sa...

håller tummarna, tårna,låren och det jag har kvar av tuttarna för dig nu... ;) Lycka till!!

Anonym sa...

du.. jag har problem med msn.. jobbar febrilt med att få igång den.. svara här om du läst mitt medelande!/annie

Klimakteriehäxan sa...

Mhm, det där blir man nog tvungen att kolla... fast nu sitter du/vi väl strax framför fotbollsköret...

Vonkis sa...

Ulli
Idag är i morgon igår :-)

Skoggie
Tackar tackar.

Anonym
Såg det först nu, vilken tur att det ordnade sig med msn, även om det tog lååång tid...

Klimakteriehäxan
Inget fotbollskör för min del, såg kanske sista fem minutrarna bara.

Bloggblad sa...

Amerikanska skönhetsidealet ligger så långt ifrån mitt att jag är helt fascinerad hur de kan lägga ner hela sin själ på att t.ex. resa runt med sina döttrar och visa upp dem för bedömning... Detta verkar ko-marknad i kvadrat. Måste titta.