fredag, juni 27, 2008

Star Wars till Örnsköldsvik!, Uppdaterad

Välkommen till FilmBloggen

Jag har tidigare skrivit om att utställningen om Star Wars kommer till Örnsköldsvik och nu skriver även Dagens industri om utställningen. Kul! Daniel har verkligen lyckats med att utveckla Ö-viks museum.

Självklart ska jag se utställningen när jag åker upp till veckan. Dessutom har jag ju varit i Matmata, inspelningsplatsen för Luke Skywalkers hemplanet i filmerna.

Star Wars och Ecce Homo/In Hate We Trust, det händer en del på museet!

---------
Vem vet, vi kan kanske ordna med boende om någon vill upp till Ö-vik och se utställningen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhh Jag är en starwars älskare...Så synd att tidschemat är instakat ner till sekunder..annars hade jag tagit dej på orden

Kram och trevlig helg

Vonkis sa...

Cian
Tråkigt, hoppas ni får kul ändå :-)
Tack och detsamma.