onsdag, april 08, 2009

Grattis Färjestad

Välkommen till MästarBloggen

Grattis till guldet FBK.

Det har varit svårt att engagera sig i hockeyns SM-slutspel för mig i år. Först kom inte MODO till slutspel ens en gång, så åkte Timrå och Skellefteå ut.

Finalspelet har jag dissat fram till ikväll. Såg en del av matchen mellan HV71 och Färjestad och måste jag välja tycker jag det är roligare att Färjestad blev svenska mästare än HV "vi har aldrig förlorat en SM-final"71.

Och Jörgen Jönsson, vilket slut på karriären.

Läs mer hos
Aftonbladet
Expressen
DN

Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Och här hade jag inge att säga... sport går bort.

Bloggblad sa...

(Annars brukar jag ju inte ha svårt för att prata...)

Om mig sa...

Såg först nu att du kämpat ihop ett inlägg om Färjestad...det ska alla veta att det inte är lätt!! Men nu är det bara att blicka framåt och nästa år...då är det MODO som ska ha guldbucklan igen!!!!
susseri

Vonkis sa...

Bloggblad
Smaken är som röven
Klöven

Susseriblogger
Nej, det var inte det lättaste. Om alla spelare bara kan hålla sig nyktra borde det kunna bli guld för MODO nästa år. Hoppas hoppas.