söndag, september 06, 2009

Man ska ha lite tur också

Välkommen till TurBloggen

Skulle ju ha tvättat igår. Kom ihåg att jag hade tvättid när halva hade gått och då var det ju inte lönt att gå ner och börja. Gick till tvättstugan idag för att kolla när det finns en tid som kunde passa mig och det fanns en redan kommande lördag! Trodde jag skulle behöva vänta två veckor i alla fall.

Med en sådan tur undrar jag om det inte vore i sin ordning att köpa lite lotter också, bli miljonär, kunna betala av studieskulderna, leva det ljuva livet som jetsetare, skapa mitt egna klädmärke, kräga parfymer, bli en "seriös" skådespelerska med sångdrömmar, bli av med min flygrädsla och resa till månen och...

Ja, det är ju ingen hejd på allt bra som kan hända nu när jag hade en sådan tur med tvättstugan.

LilleRille
Free Dawit Isaak

5 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Men kanske nån annan missar sin tid så att du kan hoppa in i stället? eftersom du nu har sån tur ...
Den turen hade jag i går!

Cecil sa...

och att Carola och Celine kunde komma hem till dig varje gång du ville sjunga med dem.....i väntan på dem får det duga med mig...Ses på lördag!! Pussar!!!

Anonym sa...

Haha! Du är rolig:) Jag tror pà dig! You go!!!

/Miyala

Marion sa...

Ja, idag finns alla möjligheter! Löv ja

Vonkis sa...

Klimakteriehäxan
Tyvärr, sådan tur hade jag inte, brukar vara knöfullt i tvättstugan på helgerna

Cecil
Duger och duger, det är ju du som är Celine, eller var det en hemlis?

Anonyma Miyala
Tack tack.

Marion
Sannerligen en möjligheternas dag, synd bara att jag aldrig köpte någon lott...