måndag, februari 22, 2021

Den trehundratrettiosjunde dagen: Hjältar!

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag trehundratrettiosju i isolering. Det första dagen på "lovet" började med ett väldigt trevligt samtal från en kollega. Över tre timmar pratade vi. Herre min je. Det är livsfarligt att ringa till en person som oftast inte pratar med någon på flera dagar. Det är tydlig det.

Efter samtalet fick jag nog lite social baksmälla för huvudet började värka som en gnu, och det vet vi alla hur mycket gnuer kan värka. Så det blev till att sova några timar.

Samtidigt som jag låg och sov ställde sig kollegan och några andra hjältar i Nätverket vid infarten till Finspång och visade vad som gäller där. Så jäkla fint!

3 kommentarer:

Anni sa...

Tre timmar telefonssamtal! Då hade jag varit totalt slut, det är jag redan efter en halvtimme.
Härligt med flaggorna, är det något som hänt i Finspång som gör att folk behöver påminnas om allas rätt?

Vonkis sa...

Anni
Det var ett väldigt trevligt samtal :-)

NMR har aktioner lite nu och då i Finspång samt att orten används som meme inom högerkretsar, folkförrädare ska ställas till svars i tribunaler där och hängas i lyktstolparna.

Vonkis sa...

https://expo.se/2018/06/sa-sprids-nazisternas-mordfantasier