lördag, oktober 23, 2004

Försov mig!

Har försovit mig idag!
Jag skulle upp och tvätta klockan sju i morse, men vaknade först klockan nio. Inte bra, inte alls bra. Två timmars tvätttid som gick bort. Dumt, mycket dumt.

Jag var på en liten utflykt igår.

Vid tretiden såg jag att solen sken ute, och det var verkligen inte igår. Eller, det var det ju, men ni fattar vad jag menar. Det var ju ett tag sedan man såg solen... Hmmm... Ja, ja. I vilket fall så bestämde R och jag att vi skulle ut en sväng. Så vi köpte var sin delicatoboll och satte oss på en höjd i närheten där jag bor , åt våra delicatobollar och drack lite te som R hade med sig. Det var himlarns revligt. Vi var väl ute en timme ungefär. Vem vet. Det var kanske ”sommarens” sista utflykt.

Det är väldigt roligt att observera katterna. De glömmer liksom bort att ignorera varandra emellanåt. He he.

Idag har jag väl inga riktiga planer. Jag får se vad dagenhar att erbjuda helt enkelt.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om.

Inga kommentarer: