fredag, oktober 29, 2004

Spööökfest!

Ska strax iväg och handla inför mprgondagens spööökfest med kören. Jag hoppas verkligen att alla har läst på sina roller och vågar spela ut ordentligt.

Fick ett meddelande från M på min icq igår. Han tog tydligen väldigt illa vid sig när han inte fick vara med och basta vid den första invigningen och när sedan J var med så att det blev en dubbelinvigning (för både M och J) så tog han åt sig ännu mer. Det var verkligen klantigt gjort av oss och så himla onödigt. Samtidigt vet jag inte varför han hela tiden vänder sig till mig när han inte verkar vara på topp. Ska jag vara hans icq-psykolog eller? Och han beter sig verkligen inte mot mig som han vill att vi ska vara mot honom. Han kan fråga folk om de vill vara med på något, mitt framför ögonen på mig, utan att fråga mig om jag vill vara med. Och han ska alltid vara på mig om att jag ska vara tyst eller säga att jag har gjort något fel, och då behöver det inte ens vara jag som har sagt något...

Vi ska se skräckfilm hos mig ikväll, så jag tänker passa på att ta M åt sidan och prata med honom då. Jag förstår mig verkligen inte på honom...

Frågan är ju om det ens är lönt att ha kvar bastuföreningen nu. Det känns inte så roligt längre.

Inga kommentarer: