torsdag, augusti 17, 2006

Det är inte sant!!!

Gick till Bomullspinneriet efter jobbet idag, tänkte att jag skulle interneta och blogga lite. Döm av min förvåning när mitt konto har blivit spärrat och jag uppmanas att kontakta administratören.

Det visar sig att mitt konto är spärrat eftersom jag inte längre är registrerad som student på universitetet.

Att de skulle vara så snabba?

Jag lyckades i alla fall få en liten förlängning så fram till 1 oktober har jag tillgång till datorerna på campus. Men vad gör jag sedan?

Jag kan ju inte sitta och blogga på jobbet.

Jag behöver en dator!

NU!!!

Ingen som har en sju-åtta tusen över att skicka till mig???

2 kommentarer:

miyala sa...

Det här oroar mig mycket stumpan... hur ska jag klara mig utan att du har en dator så att du kan kommentera min blogg, jag menar det är väl anledningen till att du vill skaffa en dator?

Vonkis sa...

Naturligtvis är det det det handlar om (många det blev det...) Men du har ju mitt kontonummer ;-)