lördag, augusti 26, 2006

Elvy, Ö-viks klippa!

Hon är bra Elvy Söderström.

Kan du inte flytta till Norrköping och få lite ordning på partiet här nere?

Om jag bodde kvar i Ö-vik hade det inte varit svårt för mig att veta vad jag ska rösta på i kommunvalet. Då hade det blivit (S) utan omsvep.

Det enda jag vet nu om kommunvalet i Norrköping är att jag varken tänker rösta på (S) eller (Fp).

Kanske blir det Kd, för jag känner en tjej som står på valbar plats på deras kommunlista och om jag röstar på Kd kan jag ju kryssa på henne...

4 kommentarer:

PGW sa...

Jag börjar tro att det finns en marknad för tärningar med ett parti på vardera sidan! ;-)

miyala sa...

Tror du inte att hon har gjort sitt snart i Övik, att det behövs lite förändring?

I och för sig, då skulle det ju passa mig bra att hon flyttar till N-köping!

Anonym sa...

jag anser inte att hon har gjort ditt i övik....
övik behöver verkligen en ssådan drivkraft... annars kommer den att förfalla..... anser i alla fall jag....

Anonym sa...

förlåt syster mitt namn kom inte med,,, men det är jag som är anonymousäven om det blev ofrivilligt....