lördag, november 25, 2006

Hot hot hot

Välkommen till ...ja, jag vet inte vad jag kalla det bloggen

Kerbie och jag har sett X-men: The last Stand.

Jag/vi säger bara en sak. Jackman/Wolverine är ju hur sexig som helst, speciellt i läderkläder.

Oj oj oj.

Jag vet inte hur många gånger vi spolade tillbaka och tittade på när Wolverine går till flygplanet. Jag har försökt att hitta ett klipp på internet på den där sexiga rumpan men det är ju ingen som har lagt ut det klippet och jag vet inte hur man gör sånt där.

Ni får hyra filmen helt enkelt. Tro mig, det är värt det!

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Men du måste inte ha ett nytt namn varje gång! Du får blogga ändå!

Anonym sa...

Han är fin han :)

/Cian

Vonkis sa...

Bloggblad
Var bara så, i gasen, efter Jackmans rumpa att jag inte kom på något namn...

Cian
Visst är han, skulle kanske önska honom i julklapp. la la la la laaa