måndag, november 13, 2006

Jag vann!!!

Välkommen till vinstbloggen

Min vana trogen lyssnade jag på Radio Västernorrland på jobbet i morse och hörde till deras boktips. Då kom jag på att jag skulle tipsa om en bok som Bloggblad har skrivit.

Gissa vad som hände då.

Jo, det var mitt tips de drog så jag vann de böcker de hade pratat om, nämligen Drömfakulteten av Sara Stridsberg, Montecore av Jonas Hassen Khemiri och Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius. Ni kan läsa mer om böckerna här.

13 kommentarer:

Therese sa...

Åh vad roligt!!! Grattis! Tänk vad glad man blir när man helt plötsligt vinner nått!!

Anonym sa...

Den här dagen blev rätt bra trots stressen imorse, va?! :-) /G

Morgondimma sa...

Bloggblad för tur med sig alltså *L*

Anonym sa...

Grattis! :)

Andelieb sa...

Grattis, gumman! Då har du en del att läsa framöver... Du får rescensera dem här i bloggen oxå efter hand.

Bloggblad sa...

Åååååå vad jag blir glad av detta! Du är för underbar. Själv har jag nog haft mer tur i kärlek än i spel... men det här var verkligen skitkul.
Vi måste ju bara träffas nån gång live också! Ska vi behöva vänta till konsert- och ölsäsongen nere vid kanalen?

Tack snälla rara söta du för extrareklamen!

miyala sa...

Ett jättegrattis stumpan!

Vi på Kantarellen sa...

Shit pommesfrites!

Strumpstickan sa...

Wow! Supergrattis!

Unknown sa...

Nämen vad kul..:)

Både för dej och bloggblad

Grattis :)

Vonkis sa...

Tack så mycket allihop.

G
Ja, dagen kunde ju inte bli sämre men trodde inte den skulle bli SÅ bra.

Andelieb
Där sa du något, det ska jag nog göra.

Bloggblad
Vi bor ju inte allt för långt ifrån varandra så vi ska väl kunna ordna med en träff innan sommaren tycker jag.

Anonym sa...

Grattis till dig!!

Vonkis sa...

Gunnel
Tackar så mycket!