måndag, juli 23, 2007

Ser ni?, Uppdaterad, igen

Välkommen till Bildbloggen

Idag hade jag tänkt byta bild i bloggpresentationen. Det har inte gått så bra. Tydligen är bilden jag hade tidigare dessutom fersvinden.

MEN

Jag har inte varit sysslolös för det inte.

Jag har testat att photoshoppat lite. Vilken tid det tar att göra bara små förändringar i bilder. Ser ni vad jag har gjort?

Bild 1

Bild 2

(om ni klockar på bilderna blir det större och lättare att se)
-----------------------------------
Men det var då själva den också!
Klipper in URL för den nya bilden men då kommer den gamla tillbaka igen! Det är nog inte meningen att jag ska byta bild i presentationen...
---------------------------
Tack Batti för hjälpen! Nu blev det en ny bild i presentationen också!!!

6 kommentarer:

batti sa...

Kan inte vara så att cashe-minnet strular? Tryck shift + uppdatera... prova i alla fall så får vi se om det hjälper...

Eller missförstår jag problemet?

Vonkis sa...

Inte vat jag vad som hände men jag gjorde som du sa och nu är bilden där den ska. Mörsi. Mörsi båokåo

Humlan sa...

Men, vad har du gjort med näsan!!!

Men om Simpsonbilden ovan är sanslöst likt... vem är det då på fotografierna?

Du gör mig så förvirrad att jag kommenterar andra (senare) inlägg här..

Andelieb sa...

Tips när det gäller photoshop är www.moderskeppet.se

En kille som bloggar om digitalfoto och lägger ut en massa bra tips för att lyckas i PS.

Kram på re, darling!

Anonym sa...

Såg faktiskt direkt vad du har gjort, men jag tänker inte berätta. Fler kan ju vilja testa också. Du får lära mig nästa gång vi ses.

Anonym sa...

Vännen, är du medveten om att det är bild 2 som du har som presentationsbild? Så var det väl inte tänkt???