lördag, maj 09, 2009

Lite mer Carola!, uppdaterad

Välkommen till CarolaBloggen

Kan inte låta bli att länka till inslag om Carolas medverkan på invigningen av Eurovision Song contest!

Enliten neddampning, så kan det också bli...

Expressen
Aftonbladet
Dagen(skriver om allt som har den minsta lilla anknytning till kristendomen, rätt lustigt faktiskt)

-----------------
Tydligen kan man se sändningen här. Om jag har förstått det hela rätt ska man gå längst ner på sidan och klicka på 22:00. Vad man gör sedan är jag inte riktigt på det klara med men det klarnar kanske...


Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Micke sa...

Vad ska hon dit och göra.. tidigare hade jag som inget mot Carola och spela en hel del och inte minst lite av hennes visor och religiösa sånger men snacka om virrig person!

Aha, jag trodde du skulle bli kvar här uppe nu tills efter sommaren.. men så var ju inte fallet.

Vonkis sa...

Micke
Carola är en riktig superstjärna i ESC-sammanhang, brukar bland annat varit mellanakt i en del länders nationella uttagningar. Och att tacka nej till en inbjudan att sjunga på invigningen vore väl rätt korkat?

Bloggblad sa...

Jag har inte nån koll alls på de andra bidragen, vet bara Sveriges. De svenska uttagningarna är mycket roligare än den stora. Men titta ska jag - även om jag förstått den här helgen att man inte alls "bör" titta på tv... men jag gör som jag vill!

Vonkis sa...

Bloggblad
Jag älskar ju Melodifestivalen och ESC, man får ta det lite som det är helt enkelt. Helt klart ska du göra som du vill, så länge du tittar i helgen ;-)