lördag, maj 12, 2012

Get behind the Hump

Välkommen till HumpBloggen

Engelbert Humperdinck tävlar för Storbritannien i årets Eurovision Song Contest med låten Love will set you free. När jag hörde den nyheten tog jag mig för pannan, det ska erkännas. Jag avfärdade Engelbert som en gammal tråkig stofil.

Det får jag äta upp nu, med råge.

Humperdinck har nämligen poserat som Alice Cooper, Sid Vicious, Liam Gallagher och Elvis Presley i The Times of London’s Saturday Magazine. Fullkomligt underbar. Jag kommer helt klart ringa in en röst på Engelbert Humperdinck 260 maj när finalen går av stapeln.


Alice Cooper
Sid Vicious

Liam Gallagher
Elvis Presley

Alla bilder är tagna av Mark Harrison för The Times

Läs mer
FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Cyberforce Anonymous Mediafire
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

5 kommentarer:

Christina sa...

Jag tog mig också för pannan, men han är ju faktiskt riktigt bra! Jag gillar alla gamlingar i år, de små ryska gummorna är favoriter.

Christina sa...

Kul bilder förresten!

Vonkis sa...

Christina
Ja, jag tror de ryska gummorna kan bli farliga, som det heter, i Baku.

Andelieb sa...

http://www.youtube.com/watch?v=ckGmMO0zbJo

Vonkis sa...

Andelieb
Ha ha ha