fredag, juli 13, 2018

En lisa för själen

Välkommen till SemesterBloggen

Sommar hos päronen betyder surströmmingsätande. Den här sommaren fick vi tyvärr bara till en skiva, hos min gudmor men gott var det och väldigt trevligt.

När vi ätit klart satte jag mig i gungstolen på verandan och njöt i fulla drag av den fantastiska utsikten. A's trädgård är underbar och när man går runt i den hittar man hela tiden något nytt. Små figurer, ludna växter, härliga krukor.

Även hos min storahyster hittar jag roliga saker. Eller vad säger ni om den här bänken som står på deras bro (trapp). Det där runda är två kuddar det är tänkt att man ska sitta på. Jag vet inte jag, tycker allt att det ser ut som något annat man brukar sitta på.


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trodde att det var en spis först. =)

Anni sa...

Håller helt med dig om sittplatsen! :-)

Vonkis sa...

Anonym
Ha ha

Anni
:-D