lördag, september 10, 2005

Fixar till p4

Ojoj. Det är mycket som ska hinnas med idag. För närvarande håller jag på att tvätta allt mitt sänglinne och det är en hel del. Samtidigt diskar jag och när det är klart ska jag damma och torka golv så att det är fint här till ikväll då mina vänner kommer. Innan dess ska jag hinna handla och göra två pajer också. Det blir en äppelpaj och en blåbärspaj.

Det som gör allt bestyret mycket trevligare är p4. jag är väl en stor tönt men jag tycker att det är lite småtrevligt att städa samtidigt som jag lyssnar på "Ring så spelar vi" och "Melodikrysset". Han är rätt så bra han den där eldemannen. Jag hoppas att A.Ö. kommer på msn till krysset. Vi brukar nämligen lösa krysset på internätet och hjälpa varandra lite via msn.

Nä, nu måste jag fortsätta med allt.

Inga kommentarer: