onsdag, september 21, 2005

Vart är killarna?

Ok

Här kommer en väääldigt vanlig fundering.

Hur är det tänkt att man ska träffa någon?

Så här ser mitt sociala liv ut just nu.

Bönegruppen. Innehåller 3 killar. Två är gifta och fäder, den tredje har ett förhållande. Därmed ointressanta

Fristående kurser. Innehåller skiftande antal killar. Eller gubbar. Därmed ointressanta.

Kefas. Innehåller ett flertal killar. De flesta har förhållanden med andra tjejer eller så är de för bra kompisar för att kunna bli pojkvänner.

Jag är inte längra med i någon kör, jag jobbar inte extra längre. Jag börjar med handbollsträningen snart men de av det manliga könet jag kommer att träffa där är ju samtliga fäder till handbollstjejerna, går alltså bort.

Jag är inte typen som raggar på krogen heller.

Så, hur ska jag göra?

Prata med mina vänner så att de kan hjälpa mig? (Så står det att man ska göra i "Reglerna". Där står det å andra sidan att jag ska vara mystisk och svårfångad som en sommarbris samt bara träffa killen en gång i veckan i början...)

Ska jag anmäla mig till en datingsajt?

Jag vet att jag är väldigt bekväm av mig. Men det här är lite nytt för mig. Jag har inte velat bli kär förut.

Inga kommentarer: