söndag, september 03, 2006

En present till mig själv

Ni vet ju att jag varken har dator eller tv numera. Nu har även min mobil börjat dumma sig men det värsta av allt är att min cd-walkman har börjat att krångla samt att hörlurarna till glappar.

Jag kan inte tillbringa nästan 2 timmar om dagen på en buss utan att kunna lyssna på musik.

Så...

I går köpte jag i iPod nano!!!
Den är på 2G och svart.

Fatta!

Är hos Kee nu för att kunna ladda över lite musik, för jag kan ju inte göra det hemma...

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

wow...

miyala sa...

Är det kanske därför du inte svarat pà mitt sms? Du brukar ju vara sà snabb:)

Vonkis sa...

Morgondimma
Jää

Miyala
Det brukar vara så dyrt att smsa utomlands... :-(

Anonym sa...

Hey baby, den där var du värd. Och tio till. Puss!

Anonym sa...

HMMM!
Jag tappade ju min mobil för 3 veckor sedan. Den som jag fick i april. Efter en vecka köpte jag en ny, efter att ha kollat med grannar och många fler om de sett mobilen. Visste exakt på vilken väg jag tappat den...
I Lördags ringde en expedit från en affär och sa att en kund hittat min mobil, och undrade om jag kunde hämta den. Den hade hittats i det områda som jag tappat den. Jag har hämtat den, men inte kollat att den fungerar. Kan den vara något att överta... Den nya har ju kamra!