måndag, september 04, 2006

Vad lyssnar ni på?

Ok

Jag snor det här från Mats Strandberg rakt av.

Vad lyssnar ni på för musik?
Kör en shuffle/random/blanda låtar och skriv in de tio första låtarna som dyker upp i er mp3-spelar/windows media player eller vad ni nu har. Och ni får INTE fuska!!!

Så här böev det för mig.
1. Om - Niklas Strömstdedt

2. One - Metallica

3. Love is only a feeling - The Darknes

4. När vindarna viskar mitt namn - Roger Pontare

5. Higer - Creed

6. Det svär jag på - Arvingarna

7. Trendy Discoteque - Pay TV

8. Bad boys - Inner circle

9. Vouge - Madonna

10. Stora havet - Jakob Hellman

Så där ja.
Nu ska jag pinga runt lite och sedan bär det av hemmåt till sängen.
Puss på er!

9 kommentarer:

Vonkis sa...

Hmm
Vart tog alla mina Depeche-låtar vägen???

Anonym sa...

Hihi, det där var roligt. Men ajg vet inte hur man gör det med winamp.

Anonym sa...

Here they come!

1) Ay Eshgh -Dariush (Jag tror att den är på Persiska)

2) 8 days of christmas -Destinys Child

3) Have yourself a merry little christmas -Christina Aguilera

4) Om natten -Jessica Folcker

5) Ängel -Ainbusk

6) Cheers darlin' -Damien Rice

7) I skuggan av din ljuvlighet -Lovsånger från Davids hjärta 1 (?????Vad tusan är det för grupp????)

8) I will go the distance -Michael Bolton

9) What up gangsta -50cent

10) Grekisk låt som bara ligger som "Track 8". Känner inte igen artisten heller.

Vonkis sa...

Lovsånger från Davids hjärta är samlingsnamnet på skivor och sångböcker med lovsånger.

Anonym sa...

The Ark - Clamour for glamour
Placebo - Pierrot the clown
Coldplay - Square one
Andreas Tiliander - Ladykillers
Hard-fi - Unnecessary trouble
The Ark - Joy surrender
The Cardigans - Please sister
Kashmir - Melpomene
Babyshambles - Fuck forever
Kent - 400 slag

batti sa...

Nightwish - Dead boy's poem
The Nightflyer - Voyage voyage
Electric universe - The prayer
Black Eyed Peas - Shut up
Helt Off - Babylonsjukan
VNV Nation - Legion
Timbuktu - Alla vill till himmelen
Charta 77 - Balladen om den kaxiga myran
Tyskarna från Lund - Asien
U96 - Heaven

Anonym sa...

1. Lucy In The Sky With Diamonds - Beatles
2. Daydream Believer - Danielle White
3. Disco Train - Donny Osmond
4. Let It Be - Beatles
5. Through My Own Eyes - Aaron C & Kayla
6. Puppy Love - Donny Osmond
7. Across the universe - Beatles
8. Happy Together - Donny Osmond
9. Puppy Love - Donny Osmond
10. Crazy Little Thing Called Love – Cheap Trick

miyala sa...

När jag har laddat ner musik pà min nya fina mobil ska jag göra en liknande lista... riktigt roligt faktiskt tycker lilla jag!

Bloggblad sa...

Jag vet inte hur man gör, men jag vet att jag bara har 3 stycken - så Katie Melua, Leonard Cohen och Norah Jones dyker upp förr eller senare.

Radion har jag bara på på lördagsförmiddagar, så jag vet inget om det som händer i pop-världen.