fredag, december 01, 2006

Så det kan gå!!! uppdaterad, IGEN!

Välkommen till homobloggen

Snälla ni. Ni bara MÅSTE följa den här länken!

Någon som kallar sig för Addelinho i Carolas diskussionsforum tror att jag är homosexuell!

Alltså. Jag har ingenting emot om folk tror det. Men den här personen tror att jag är det på grund av att jag i min bloggpresentatione har skrivit "jag kan nog ses som rätt så normal, åt det konstiga hållet"...

Är konstig lika med homosexuell alltså?

Ja, i så fall är jag helt klart homosexuell.

Nu trodde ju jag att sexualiteten hade med vilka man känner en så kallad sexuell dragning till, och i så fall måste jag göra Addelinho (och kanske någon tjej) besviken.

Fram till dags dato har jag aldrig kännt mig sexuellt attraherad av kvinnor men det säger ju inte att jag inte kan bli det i framtiden...

Kram på er!
---------------

Trodde att länken skulle leda direkt till forumet. Om ni vill läsa det som skrivits där kan ni klicka på rubriken Diskussionsforum, gå vidare med att klicka på Allmänt forum. Där ser ni en tråd med namnet Givmild utmaning. Där är det!
---------------

Nu går det att följa länken direkt till rätt forum!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha *ursäkta om jag skrattar*



Jag är oxå konstig..Ska vi dejta?..

Hahahaha...Ursäkta igen för att jag skrattar men alltså vad finns det för människor?

Anonym sa...

Ja...Vad säger man...? Kanske det är en lite rädd och osäker människa, som känner sig hotad av det som är främmande för henne...? Får väl skicka en god tanke till människan, med en önskan om en inre trygghet och acceptans för mångfald...

Andelieb sa...

*ler*
Ja, vad ska man säga? Det är ganska roligt i mina ögon att du blivit misstolkad. Du är ju alltid så brutalt ärlig mot allt och alla. Det är ju därför jag frågar dig om viktiga saker ;)

Vonkis sa...

Cian
Jag skrattade också rätt mycket.

Blyger
Rädd, osäker och fördomsfull...

Andelieb
Jag tycker att det är rätt spännande vad saker man tydligen kan läsa in i ett enda litet ord. Lustig (och aningen tragisk) människa det där. :-(

Andelieb sa...

Jag och M konstaterade just att vi nog är ltie fel ute. Vi är båda konstiga så frågan är varfrö vi är förlovade??????

Andelieb sa...

jag har inte ordning på bokstäverna idag (se ovan)......det är oxå lite konstigt.

Vonkis sa...

Näää
Tänk om dina bokstäver är HOMOSEXUELLA!!!

iiiiiiiiiiii

Andelieb sa...

frågan är då : Hur könsbestämmer man bokstäverna? Och framför allt. Kan mina bokstäver dö ut nu?
De kommer ju inte att vilja fortplanta sig!

Vonkis sa...

Jag tror att de lite rundare bostäverna är kvinnor och de rakare (eller styvare om man så vill...) är män. Om de dör ut kanske det räcker att köpa nya? Det kan man väl?

Andelieb sa...

du menar typ att e är kvinnlig men i är manlig?

Vonkis sa...

Joppe!

Andelieb sa...

Kan stämma. du hade ju en hel massa i förut.....en orgie!!!! Och på "offentlig plats" oxå. Usch!

Vonkis sa...

he he he

Anonym sa...

Hahahaha. Knäppisar! hahaha
Kramizzzar