torsdag, maj 17, 2007

Låtlista

Välkommen till Musikbloggen

Jag vet. Jag ska städa. Men det här var rätt roligt jue.

Jag har satt in alla mina musikfiler i winamp och så tröck jag på shuffle så att spelaren hoppar mellan alla låtarna jag har. De här låtarna var de 15 första den spelade då.

01. Michael Nyman - The Promise (från Pianot tror jag)
02. Billy Joel - She's got a way
03. Nana Hedin - Wherever you go
04. Monica Zetterlund - Trubbel
05. Nils Landgren's Funk Unit - S.O.S.
06. Lovsånger från Davids hjärta - Din nåd
07. Depeche Mode - Dreaming of me
08. Livets Ord - Sjung lovsång
09. Nanne Grönvall - Håll om mig
10. Depeche Mode - Precious
11. Anne-Lie Rydé - Säg att du har ångrat dig
12. Mustasch - Monday Warrior
13. Jumper - Den vägen
14. Quilty - The Wild rover
15. Monster och Maskiner - Ghosthouse closed for the night

Hur ser era listor ut?

Och Batti, jag har svart i kommentarerna här nedan.

1 kommentar:

batti sa...

svart? svarat?