fredag, maj 11, 2007

På lördag smäller det

Välkommen till KulturBloggen

Att det är Eurovision Song Contest imorgon har ni nog inte missat. Men ni har kanske missat Marcus Birros releasefest för boken "Svarta vykort" som ska vara på Kulturkammaren här i Norrköping i morgon.

Det har inte jag. Jag ska dit. Det satt lite långt inne men till slut fick jag med mig lite folk, vill ju inte gå på sånt där själv...

Efteråt bär det av hemmåt innan jag ska till Kerbie för att titta på "den där festivalen". När sista bidraget är framfört sätter vi oss på våra cyklar för att snabbt dom ögat komma till O'Learys för att se omröstningen där och heja på The Ark. Förhoppningsvis bär det av till Harry's senare för en lika kul kväll som förra lördagen :-)

Nu skriker disken efter mig så jag ska väl gå och kolla vad det är den vill...

1 kommentar:

Anonym sa...

vissa saker ska man inte dela med sig av... Så hämta hem din DISK!! Den står äver hela lägenheten och skräpar. *mutter*