söndag, maj 06, 2007

Magnus Caaarlson

Välkommen till Nöjesbloggen

Vart ska jag börja?

Gårdagens konsert med Weeping Willows var helt fantastiskt bra. Lite kort, men bra! Det var första gången jag såg bandet live och jag är så imponerad av sångaren Magnus Carlson. Han har en sån naturlig pondus på scenen, en sån utstråling och den där rösten går verkligen inte av för hackor. Jag tror nästan att jag blev kär.

Efter koserten var jag på humör att gå ut och svänga mina lurviga. Det verkade inte som att jag skulle komma iväg då Kerbie inte var inne på samma linje men då fick jag ett sms från E som var på Harry's, så det var bara att stappla iväg.

Måste säga att jag hade rätt kul. Musiken kunde väl ha varit bättre, som så många gånger förr, men jag fick i alla fall höra lite Depeche och träffa en del trevliga (oj så vuxet det lät...)människor. Klockan var närmare tre när jag lämnade in och jag måste säga att jag känner mig väldigt nöjd med min lördag.

Hur var er lördag?

3 kommentarer:

miyala sa...

Du är vuxen!!!;=)

Jag tycker oxà om Weeping Willows, härligt sound om än musiken tenderar att göra en ledsen! Ska nog undvika sàn musik nu:)

Min lördags kväll var bra... klàdde Steff i risk! Hehe... bra gjort STRATEGEN!!!

Kramis

Bloggblad sa...

Fast när du är så vuxen som jag, så orkar du inte svira till klockan tre på natten längre... :)
Så jag tror inte du behöver oroa dig. När jag var i din ålder hängde jag alltid med till slutet... ibland blev det frukost direkt efter...
Och då trodde jag det skulle vara trist att bli äldre och inte orka hänga med - men vet du, jag saknar det inte.... Fast snart ska vi på körresa och då blir det nog rätt sent ändå. Håll i gång blir det i alla fall.

Jorma sa...

Jag såg också Weeping Willows för första gången, de öppnade Popadelicafestivalen här i Huskvarna. Och de var bra som så, fast lite väl dystert för min smak. Och varmt var det där, stod still och digga och svettades som en gris. Och det var första bandet av typ 8 som jag såg. Om du vill uppleva ett urskönt band, håll ögonen på Navid Modiri och Gudarna. Tredje gången jag såg dem, och det vart riktigt bra.