onsdag, juni 09, 2010

På söndag blir det virka av

Välkommen till VirkaBloggen

Mellan 12 till 20 juni är det World Wide knit in public day, man kan välja vilken dag man vill mellan de datumen och sticka eller virka offentligt. Jag kommer att ta med mig min virkning, den som har tagit evigheter att bli klar, för att fira med Föreningen för Hållbar Utveckling i Norrköping på söndag. Vid fint väder sitter vi utanför lokalen på Laxholmstorget 3. Föreningen bjuder på kaffe och te så ko förbi om du befinner dig i stan på söndag.

FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Marianne sa...

Iiiiiii! Jag kan inte hålla mig! Jag måste få säga; "knit" betyder inte virka, det betyder sticka. "Crochet" är ordet för virka. Puuuh, så nu känns det bättre.

/jår inglisch-titcher

Vonkis sa...

Marianne
Jag veeeeeeeet, men jag tänker inte börja sticka innan filten är färdigvirkad...