fredag, oktober 02, 2020

Den hundranittiofjärde dagen: Tillplattad

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag etthundranittiofyra i isolering. Ni vet när någon har solat väldigt väldigt mycket och är knallbrun över hela kroppen meeen hade på sig en bikiniöverdel vid varje solning så brösten är kritvita, så man upplever att de lyser som ficklampor?

Efter morgonens besök på mammografin finns risken att jag kommer se ut så. Fast tvärt om. Istället för ficklampor kommer tuttarna se ut som svarta hål.

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Mina meloner är som tvättsvampar, låter sig formas hur som helst. Men jag har hört damer medan jag väntat, som har skrikit och stönat.
Bra att du vågade dig iväg.

Anonym sa...

Du är rolig du 😂 vart hittar du alla jämförelser?
/Marianne

Vonkis sa...

Bloggblad
Vad gör man inte för lite mänsklig kroppskontakt, det var andra gången på ett halvår någon tog på mig. Första gången var när jag lämnade blodprov.

Marianne
Det kan man sannerligen undra.