tisdag, juni 27, 2023

Modifierade planer

Välkommen till ReseBloggen

Som Den ömma modern och jag längtat till att få resa till Skåne på semester. Vi hade bokat in en semester där sommaren 2020 men då kom ju annat i vägen. Men i år skulle det blir av. Vi bokade boende och biljetter till operan Casanova och till en resa med ångtåg när jag var i Ö-vik för att fira Den ömma moderns 70-årsdag. 

Den här veckan bär det av. Men jag får resa ensam. Min kära mor blev sjuk natten till måndag och hamnade på sjukhus. Hon är ok nu och har fått komma hem men hon måste hålla sig hemma. Det fungerar inte att åka tåg en hel dag och sedan bila till Skåne. 

Det är som det är.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla tråkigt att jag inte kan åka med,men tur i allt, att det hände nu och inte i Skåne.
Hoppas att resan blir så fin som vi tänker.
Din ömma moder

Vonkis sa...

Min ömma moder
Det var verkligen tur. Jag håller dig uppdaterad under resans gång.

Anni sa...

Men nej!

Vonkis sa...

Anni
Mm.