tisdag, januari 02, 2007

Inte skött mig så bra

Välkommen till bekännelsebloggen

Jaghar verkligen inte skött mitt bloggande så bra den sista tiden. Jag skriver sällan i min blogg, svarar inte så ofta på kommentarer och skriver inte alls ofta i andras bloggar längre. Men jag lovar bättring. Ni ska få veta vad jag gjorde hemma över jul, vad som kommer att hända med det nintendo 8bit jag har hemma hos mig, hur det går med jobbsökandet och allt annat.

På tal om jobbsökande.

Jag har sökt ett lärarjobb i Söderköping. Det är säkert ett sånt där jobb där de redan vet vem de villha men måste lysa ut tjänsten och så låter de oss som söker den gå och våndas men jag måste ju söka, man vet ju aldrig. Så ni är väldans snälla om ni håller tummarna för mig.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tummen hålles hårt!!

PGW sa...

Blogga får man göra när man vill och hur man vill, sånt behöver man inte ha dåligt samvete för, så det så.

Håller massa tummar!

Anonym sa...

*håller tummarna*

Jag Ääälskar Söderköping..och stannar till där varje gång vi passerar på väg till och från Öland..
Glassbaren är underbar :)

Håller med PGW
blogga gör man när man vill...

Bambi sa...

Håller tummarna!

Bloggblad sa...

Ojoj! Kan du inte maila mig och berätta på vilken skola - jag känner till en hel del här...
förnamn@efternamn.com

Bloggblad sa...

Vilding: Då kanske vi har sett varandra, ett av mina sommarnöjen är att gå nere vid kanalen och titta på turisterna... brukar köpa en glass i den andra glasskiosken (där jag känner ägarna) och sen sitta på en soffa och titta på alla som står i kö vid den kända glassbaren...

Vonkis sa...

Tack för all tumhållning och annat stöd.

VB
Det är värkligen fint i den södra köpingen, brukar försöka åka dit på somrarna och äta glass...

Bloggblad
Tackar, all hjälp tas tacksamt emot. Visst finns det ett glasställe vid torget också,d är de gör egen glass?