måndag, januari 22, 2007

Jo men, i lördags då...

Välkommen till resumébloggen

Jo, jag städade i lördags. Det var liksom bara dags för att städa. Sedan blev det ingen superstädning men jag fick undan det värsta i alla fall. Och jag följde rådet med släckta lampor och tända ljus, väldans bra var det.

Sedan var vi ju på IKEA. Vi kom dit och då var det rätt kallt ute. Grönt men kallt. Så spenderade vi några timmar inne på IKEA och när vi kom ut igen var det fortfarande kallt. Men vitt. Mycket märkligt det där... Och naturligtvis fick jag med mig några saker därifrån också. Det blev några hyllor, krukor och annat krafs.

Och så till det ni alla vill veta.

Kareokekvällen.

Ja, jag sjöng Evighet.

Nej, någon teknikmagasinetkille deltog inte på festen.

Men vi hade aproligt ändå.

Cecil och Rille SK avvek vid utgången men Kerbie hängde på och jämarns vad vi röjde! Länge sedan jag hade så roligt en hel kväll ute.

Sådär ja, hoppas ni är nöjda nu :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en helt fantastisk dag / kväll /natt!!

Anonym sa...

Träningsvärk? Andra dagen efter en riktig genomkörare brukar vara värst! :D

PGW sa...

Jaa jooo ganska nöjd, fast jag hade nog hoppats att teknikmagasinetkillen skulle ha varit med ;-)

Bambi sa...

Bra att du hade kul! Rapportering är viktig ;-)))

Anonym sa...

Ni glömde väl inte grädde på karaokekvällen?

Anonym sa...

De söker informatörer/marknadsförare till teknikmagasinet. Inte just till Norrköping, men ändå.