tisdag, januari 09, 2007

Jobb och blogg

Välkommen till tröttbloggen

Så har jag då gjort min första arbetsdag och det var verkligen kul. De lärare jag träffat har alla verkat glada över att ha mig tillbaka och jag ska inte tänka negotankar. Verkar de glada så ÄR de glada!

Några av eleverna har naturligtvis börjat testa mig men sånt får man ju räkna med. Så gjorde jag själv när vi hade vikarier, var väl inte dum heller ;-)

Heltid hela terminen. Det ärv erkligen helt underbart.

Tack alla för era gratulationer. De värmer ska ni veta.

Har läst runt lite i bloggvärlden nu på kvällskvisten men tyvärr kan jag inte kommentera hos er. Vet inte vad det beror på men vi kan ju alltid skylla på blåsten :-D

Nu ska jag snart lägga mig

(Miyala, är du utrikes igen eller är du kvar i Sverige?)

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Blogger körde service stod det.
Du kan väl maila och berätta vilken skola det är på!

Jag får eventuellt lite nytt och annat att göra också... men det känns svårt att hoppas, för det hänger på en annans sjukskrivning, och jag kan ju inte riktigt med att önska henne en lång sådan...

Anonym sa...

Hmm... jag har också haft problem med det idag... En del bloggar kunde jag inte ens läsa... Nya tag imorgon.

Bambi sa...

Grattis till jobbet! Kul att det känns bra!

Anonym sa...

Kul att du gillar ditt jobb!! Varmt lycka till!

Anonym sa...

miyala är utrikes!