fredag, mars 28, 2008

Shopping med problem, uppdaterad

Välkommen till ShoppingBloggen

Jag har stött pà problem här i Alplandet. Jag är pà jakt efter Ana Suï Secret wish, en doft jag blivit väldigt förtjust i. Tyvärr ska Ana Suï sluta med just den doften, sà väldigt typiskt, men jag tänkte att jag köper lite av den när jag är i Schwiz.

Men se de har slutat med all försäljning av Ana Suï här!

Jag blev sà paff när parfymtanten berättade det att jag glömde fràga varför.


Sedan sà har jag hittat ett par jättejättefina skor som säljs pà rea för halva priset.

Problemet är bara att utgàngspriset làg pà 150 frangen, det blir runt 900 svenska kronor.

450 kronor för ett parskor är ju inte tokdyrt, eller hur? Sà jag är inte väldigt dum om jag köper dem va?

Ahhhh!!!

Jag ska gà förbi det där stället idag och om de finns kvar i rättstorlek ochom jag verkligen tycker att de sitter bra pà foten sà kanske (kanske) jag köper dem.

Annars dà?

Tiden här har gàtt fort.

För fort.

Idag är sista dagen och naturligtvis ser det ut att bli en stràlande dag idag...

Ikväll har vi planerat att gà en utställning om Tutankamon.

-------------------
Ryggen ja.
Den räddades av en làng shoppingtur pà höga klackar, otroligt men sant.

1 kommentar:

mossfolk sa...

Tur att ryggen är bättre!
Och skor man gillar för 450 kr är ju nästan billigt...