fredag, mars 21, 2008

Tänk om det varit Itzhak

Välkommen till MelloBloggen

Hade tänkt ta en vårprommenad tidigare idag för helt plötsligt tittade solen fram. jag skulle bara gå på gudstjänst först. Det skulle jag inte gjort för när jag kom ut från kyrkan julsnöande det ute.

Typiskt.

Så jag håller mig inomhus resten av dagen.

Istället hamnade jag framför TV:n och vet ni vad jag kom på.

Tänk om Itzhak Skenström hade fått göra lite inslag istället för Morgan Pålsson, Itzhak vet ju ändå lite om musik...

Och här kommer en irrationell kravallpolis

3 kommentarer:

Andelieb sa...

Den är en riktig klassiker. ("En polis som tar sig i skrevet och spelar tamurin", alltså.) Jag hade blivit rädd.

Andelieb sa...

Fortfarande prolem med mina b ibland som du märker...

Vonkis sa...

Andelieb
Jag hade nog blivit rädd om polismannen bara hade spelat tamburin också. Hemska tanke.