onsdag, juni 25, 2008

Sista dagen in die Schweiz

Välkommen till Resebloggen

Sà är snart vistelsen i alplandet slut för den här gàngen. Ikväll flyger jag norröver igen och kommer att tillbringa ännu en natt pà Arlanda,smidig resa jag gjort va?

Idag är det rätt svalt ute, bara 25.6 grader nu klockan 09.17. Vi har inte bestämt vad vi ska göra idag. Troloigtvis ta detväldigt lugnt. Det har varit nàgra intensiva dagar med flera svenskbesök (de andra tre reste med bilen tidigt i morse).

Väskan är packad, reseoutfitten framlagd, korsordet ligger i handbagaget, iPoden är snart färdigladdad, Isas present (naturligtvis blev det en den här gàngen med!) nedstoppad.

Det är bara jag själv som ska göras klar och det kan ju vänta nàgra timmar än.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Nu är det inte alls länge kvar! Längtar. Isa och jag är lediga from nästa vecka. passande va?;-)
Hoppas din hemresa från Schweiz blir smidigare!
Ps. Kolla på ams hemsida (sundsvall).Ds
Kram/Allin

Andelieb sa...

Glöm inte att ladda mobilen också. Man vet ju aldrig ;)

Andelieb sa...

Solen skiner förresten på Nybro idag så jag tänkte inviga torkvindan jag köpt. Tänk vilka utsvävningar jag ägnar mig åt ;)