tisdag, mars 24, 2009

Också en sorts hjälp...

Välkommen till HjälpBloggen

Jag har en Guilty Pleasure. Eller, rättare sagt, jag har haft en Guilty Pleasure. Jag brukar besöka skvallersidan perezhilton.com dagligen. Gillar egentligen inte sidan, tycker det är onödigt med skvaller man har ändå inte kunnat sluta att gå dit en gång om dagen. Jag brukar inte ens läsa om alla kändisar eller inlägg som varit för långa. Flera gånger har jag tänkt att jag ska sluta och har lyckats hålla uppe några dagar. Men så har jag fallit tillbaka och naturligtvis gått tillbaka och läst ikapp det jag missat under min frånvaro.

Och så har jag skämts.

Men nu kommer jag inte att besöka den sidan något mer.

Vad är det då som fått mig att fatta detta beslut?

Vad är det för hemskt som "The queen of all media" har skrivit som fått mig att inte bara vilja sluta besöka sidan utan att även helt offentligt gå ut med att jag läser där?

Har han gått för mycket över linjen? Har han kränkt någon kändis allt för mycket?

Nej.

De två senaste gångerna jag gått till sidan har virusprogrammet varnat...


Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

Inga kommentarer: