torsdag, maj 05, 2011

När man talar om trollen

Välkommen till NostalgiBloggen

När Jag gick på högstadiet var det under en period populärt med nappar i hårdplast. De fanns i alla möjliga olika storlekar. Man hade dem runt halsen, i öronen, som nyckelring, de satt fast i ryggsäcken och så vidare.

Här om dagen pratade jag med någon, kommer tyvärr inte ihåg med vem, om saker som var populära när vi var yngre och vi kom då in på de där napparna.

Döm av min förvåning då jag i tisdags var inne i en syaffär av alla ställen och där på disken stod en skål med såna där nappar, till försäljning

Jag försökte att fota en av napparna men bilden blev inte mycket att hurra för. Skyller på mobilkameran.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Andelieb sa...

Oh, de kommer jag ihåg. Nu säger jag bara: BECAUSE!!! ;-)

Vonkis sa...

Anelieb
BECAUSE!!!