lördag, maj 07, 2011

Till helvetet och tillbaka

Välkommen till HelvetetsBloggen

Jag var en sväng i Helvetet igår.

Vi hade personalfest och blev indelade i grupper som skulle stå för underhållningen. Min grupp bestämde att vi skulle framföra en dans till Eric Saades Popular. Tänk dig en sån där Friskis och Svettisgympakoreografi.

Till Popular.

Jag kan inte lära mig sånt där under tidspress.

Så jag fick sjunga istället.

Popular.

Jag HATAR den där låten.

Men lite bättre känns det idag, när jag läse att Saades problem med glasburen fortsätter. Ja, jag får vara skadeglad. Lite i alla fall.



Tydligen är det bara en glasskiva som ska sprängas i Düsseldorf. Känns lite fattigt.

När The Ark tävlade 2007 i Helsingfosr strulade den där skivan som Ola Salo skulle ligga under repen och när det sedan blev dags för finalen (The Ark var direktkvalficerade till finalen eftersom Carola placerade så bra året innan) fortsatte strulet.

Läs mer
SVT Aftonbladet Expressen

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: