fredag, augusti 02, 2024

Fem en fredag 2 augusti 2024

Välkommen till FredagsBloggen

Sista fredagen innan läsåret 24/25 drar igång, så då passar det bra att vara med i ElisaMatildas Fem en fredag, dagens tema är Statuscheck.

Vad har du spenderat tid på den senaste veckan?
Har jag inte varit hemma (som jag inte tycker om) så har jag varit på lotten (som jag älskar).

Hur var din juli månad?
En hel del på resande fot. Var hor päronen i Ö-vik, upp till Luleå, oden, Kalix, Skellefteå, ner igen till Norrköping och så åka runt här en vecka när Den ömma modern och Storahyster var här. Annar har jag varit på lotten eller hemma och väntat påatt åka till lotten. Och så har jag läst en hel del böcker.

Har du några planer i augusti?
Inga andra än att jobba och vara på lotten så mycket som möjligt.

Vad väntar nästa vecka?
På onsdag drar läsåret igång. 

Vilket har hittills varit sommarens bästa ögonblick?
Det var roligt att bygga soffan även om frustrationen över att måtten inte stämde var en smolk i glädjebägare. Annars var det häftigt att besöka Rödbergsfortet och Siknäsfortet med Den ömma modern. 

Inga kommentarer: