måndag, mars 27, 2006

Pengarna på banken

Nu vet jag var pengarna kom ifrån. Det är lön, men inte all lön.

I februari jobbade jag två dagar men det var två veckor mellan de dagarna. Efter den första dagen lämnade jag in min timrapport för jag visste inte om jag skulle jobba något mer den månaden. Det är den timrapporten som är borta, så jag har bara fått lön för en av två dagar.

Ytterst irriterande.

Nu får jag vänta med att få de pengarna till i slutet av april. Jag tror inte att jag får någon ränta för tiden från det att jag skulle ha fått pengarna till det att jag faktiskt får dem.

Om jag däremot hade fått för mycket betalt så hade jag garanterat fått betala ränta. Tro mig.

2 kommentarer:

Andelieb sa...

Money money money...ahaaaaaahaaa allerikikikesooo....*sjunger vidare a la "svart katt vit katt"*

Morgondimma sa...

japp jag tror dej