fredag, mars 24, 2006

Sliter mitt hår

Hur ska det här gå?

En lördag utan Melodifestivalen!!!

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag tröstar mig med lite dans till "Hotfloor" i Sthlm...:) Nu kan jag rätt mycket efter att ha sett Anna Book.

Anonym sa...

Ja jag njuter av Byggare Bob på teven där nere och Scooby Doo på teven där uppe...Men snart somnar även Vilding och då blir det lite Discovery innan jag somnar....

Försök ha en trevlig helg utan melodifestival och trösta dej med att snart sätter eländet igång igen....:)

Morgondimma sa...

Hurra!!!

Kirtaniya sa...

Prova våfflor. Det kanske funkar. :)

PGW sa...

Jag tyckte jag såg någon annons om att årets Melodifestival har getts ut på CD och något på DVD också, du kanske kan handla och ha som substitut? :-)

Vonkis sa...

Bloggblad
Skulle kanske försöka lära mig någon dans. Prova går ju alltid, även om inget egentligen kan mäta sig med Melodifestivalen.

Cian
Så länge det inte är Tellitubbies så, de är för otäcka.

Morgondimma
Inte säga så!

Meru
Våfflor blev det idag, i går såg jag på Högsta domstolen och det var halt ok, det var ju lite melodifestivalinslag med...

PGW
Nu när jag får jobba lite mera så kan jag ju faktiskt köpa den där dvd:n och hoppa dierkt till Karaoken och sjunga med. Naturligtvis låter det Mycket MYcket Bättre när Jag sjunger bidragen.