tisdag, juli 03, 2007

Effektiv förmiddag

Välkommen till Bokningsbloggen

Jämarns vad effektiv jag har varit redan den här morgonen/förmiddagen

Jag har bokat tid hos både frissan och optikern, lyckades få tid hos båda på samma dag. Ibland ska man (jag) ha lite flyt också.

Och faktiskt har jag fixat matsäcken till jobbet också så nu ska jag bara ringa arbetsförmedlingen, kan inte skjuta på det mer nu men jag hoppas på att mötas av mer förstående människor än mamselamsen gjort...

Håll tummarna nu.

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Grattis, jag har bara kommit upp ur sängen och ätit frukost... ska börja dagens id NU.
(har du kollat firarhörna i NT idag?)

Vonkis sa...

Ska genast kolla, den finns väl på nätet. Och tyvärr jobbar jag ikväll men nästa tisdag är jag ledig så då kommer jag nog söderöver!

Vonkis sa...

Asch da. Den finns inte på hemsidan men jag ska spana in den när jag kommer till jobbet i eftermiddag.