tisdag, augusti 03, 2010

EFIT men ändå inte

Välkommen till NästanBloggen

Det var en EFIT-dag igår och till en början var jag med men efter några timmar glömde jag av mig. Här kommer i alla fall några av bilderna jag tog igår men utan tidsangivelse.

Systerdotter Isa vill ha en hund, nu. Som träning har hon en gosehund och det är väldigt noga med att den ska sova på sin plats på nätterna. Och att hon, hunden alltså, får gå ut och kissa flera gånger under dagen. Och att hon får mat morgon och kväll. Det blir nog bra det där när Isa väl får sin hund.

Var på minneslunden för första gången sedan mormor dog. Nu finns hon där med morfar. Kan inte förlika mig med att hon inte finns längre.

Himmel strax väster om Bjästa, mot Västansjö till. Det såg nästan ut som att det skulle komma aliens från de där molnen men det gjorde det inte. Och inte kom det någon åska därifrån heller. Elände.

Sitter på "Bubbens", korvkiosken i, just det, håll i er...Bjästa. Annie, ni vet, tvingade mig att ta en bild på skolan, som bevis på att vi verkligen var i Bjästa...

Ja, det där var de bilder jag hann med igår. Om ni vill titta in hos några som var med hela dagen så hittar ni dem här.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: