tisdag, augusti 03, 2010

Heja Hanna!

Välkommen till HannaBloggen

Min kampanj för att Hanna Hedlund ska bli nästa allsångsledare på Skansen går ju inte speciellt bra, men jag ger minsann inte upp för det inte.

Gå med i min (väldigt) lilla grupp på Facebook du också, så SVT får upp ögonen för vilken underbar idé det vore med Hanna som allsångsledare. Vi som vill ha Hanna Hedlund som nästa Allsångsledare på Skansen.

Och om ni går in på SVTPlay och hoppar till den 42:a minuten så får ni ett smakprov på hur bra det skulle vara att ha Hanna där på scenen varendaste tisdag på somrarna.

Läs mer
Aftonbladet Expressen Expressen DN

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Channal sa...

Jag tycker synd om Anders, det har skötts illa ang. honom i massmedia o på bloggar! Bättre artister istället eller lägg ner allt! Lotta kraxar ju på 4:an!

Vonkis sa...

Channal
Jag ser inget behov av att ta bort Anders Lundin, gillar ju hans humor. Men NÄR han ska ersättas, då vill jag ha Hanna som Allsångsledare.