lördag, april 14, 2012

Min hemmaoas

Välkommen till OasBloggen

Det här är min absoluta favoritplats i lägenheten och här har jag tillbringat många timmar de senaste veckorna. Idag kompletterades oasen med ett litet bord som jag hittade på Clas Ohlson, så nu har jag en behändig plats att lägga ifrån mig virkningen eller det jag läser.


Just nu har jag ingen virkning jag vill visa här i bloggen men på bordet ligger mormors virknålar i samma gamla vattenfärgslåda hon hade dem i. De kommer få ligga där på bordet och hålla mig sällskap.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Cyberforce Anonymous Mediafire
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Maud sa...

Vad mysigt det där såg ut! Där skulle jag kunna tänka mig att sitta o läsa. =)

Vonkis sa...

Maud
Tackar. Det är verkligen jättemysigt där i hörnet, både att läsa eller virka.