måndag, januari 30, 2006

Jag har blivit utmanad

Radhuslivet har utmanat mig och jag är inte den som är den.

Jag ska lista mina 5 mest konstiga ovanor eller egenheter och sen så ska jag skicka utmaningen vidare till 5 stycken nya.

1. Jag håller på med datorn/internet samtidigt som jag pratar i telefonen.

2. Jag skriver listor på allt möjligt, när jag ska städa, packa, tvätta, handla...

3. Jag drar ofta med fingrarna genom håret så när jag har varit på besök syns det var jag har suttit och gått, det ligger bruna/gråa hårstrån över allt.

4. Jag älskar beröring och ber mina kompisar att rita på mina armar med bläckpennor, dör jag tycker att det känns så skönt.

5. Jag tycker att det är viktigt att passa tider och blir irriterad när andra inte gör det, även om det kanske handlar om fem minuters försening. Jag skämms oerhört när jag själv är försenad och ringer i möjligaste mån upp den berörda personen och säger till att jag nog blir lite sen. Sedan kanske jag bara är en minut sen, men jag skäms ändå. (Jäklar, det ligger kanske något i det där med martyren ändå...)

Jag utmanar

Andelieb
Meru
Essimjau
Bambi
Liza

3 kommentarer:

Anonym sa...

Konstiga ovanor och egenheter, moi? Ja, jag får allt ta mig en låååååång funderare. Utmaningen är antagen.

Anonym sa...

Jag har helt sonika och väldigt fräckt lagt till dej i min länklista...

Hojta till om du vill att ja gska ta bort den...

Tjing

Vonkis sa...

Naturligtvis är det ok att länka till mig ;-)