måndag, maj 08, 2006

Besök från norr

Första helgen får jag storfrämmande.

Min älskade mormor och min ömma moder kommer på besök.

Fatta vad kul det är!

Fast mormor är lite orolig att jag ska bli less på dem.
Trots att jag har sagt flera gånger att jag vill att hon ska komma och hälsa på.

Det blir tredje gången hon kommer till mig här i Norpan, andra gången till lägenheten.

Nu är det bara storhyster som inte har sett min lägenhet.
Hade hon bara lyssnat på Isabelle, som ville komma hit i påskas, så hade hela familjen besökt mig i lägenheten nu...

tra la la la laaaaaaaaa
aaaaaaa

6 kommentarer:

Anonym sa...

tralalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Ps: du var ju super sjuk då ju!Ds.

Anonym sa...

visst är det taskigt att försöka använda er snälla å goa dotter till att få er att komma ner???????=)=)=)=)

Vonkis sa...

Mä.
Jag var ju bara sjuk i början av påsken ju!

jag använder mig inte av någon, Isa skrev så till mig på msn!!!

Anonym sa...

snacka om att de har ett talagfullt barn......=)

Vonkis sa...

Lillhyster
Joppe
Hon liknar ju mig!

Anonym sa...

Klart att hon är talangfull. Hon har ju redan sagt "Moffa" i telefonen till sin morfar...
Dessutom så är hon väldigt lik både sin mor o far och då kan det ju inte bli annat än talangfullt:D

Och Vonkis det var ju din tolkning av Isas underbara skrivkonst. Jag tolkade det som "jag älskar min mamma";)