torsdag, maj 25, 2006

Sjuuuuk

Jag har blivit förkyyyld

IGEN!

Det var nog ingen höjdare att gå fram och tillbaka mellan skolan och badhuset igår. Och det blev nog inte bättre av att sitta några timmar i badhuset och passa femteklassare...

Det blev inget plugg i går för jag var helt slut, men idag Måste jag bara plugga. Har inte så mycket tid kvar att bli klar på ju.
Nyss läste jag ett mail som sa att jag har fått G i ledarskapskursen. Det trodde jag inte. Jag hade räknat med att få kompeltera den sista uppgiften för den var verkligen inte bra, ett riktigt hast verk. Men jag tackar och tar emot.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du verkligen förkyld? ´Kan det inte vara så att du är allergisk mot något Eftersom du "åker dit" gång på gång. Satt o funderade bara... Ha're bäst! Kramar från mig till dig och från Isa så klart!