söndag, maj 14, 2006

New Kids On The Block

Ni MÅSTE lyssna på Frispel i p3 ikväll, kl. 18.03!

Kvällens program handlar om pojkband och de kommer att spela N.K.O.T.B.
Tyvärr är jag borta och kan inte lyssna själv, men haja att jag kommer lyssna på nätet sedan.

Jag var så kär i Jordan och Joey i N.K.O.T.B, även om jag inte var i närheten av lika galen i gruppen som Mia var. Men det får hon berätta mer om själv, om hon vill...

Undrar vilken/vilka låtar av N.K.O.T.B de kommer spela.
Det skulle inte förvåna mig om det blir Stet by step, men jag hoppas på Covergirl.

Någon här som gillade N.K.O.T.B?
Eller var ni för "tuffa" för det?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag var helt klart för tuff ;) Hårdrocksbrud som jag var/är...

Lillsyrran däremot..Hon skrev Mrs Emma McIntyre i precis alla böcker och papper hon ägde....

Bäste sättet att få henne arg då var att rita mustacher på hennes Nkotb-plancher :) ( jättebarnslig jag vet men då var det kul)

Ska tipsa henne om det där programmet :)

Unknown sa...

Ehh det var igår...Kanske ska läsa allt innan jag skriver ;)

Andelieb sa...

Min hippa innekompis som alltid hade ginzakataloger hemma hos sig hade en massa NKOTB-skivor. Vi hade en egen dansgrupp och dansade till step by step...(och carola.) Oj, oj, vad tuff jag är...eller?

PGW sa...

Nä jag var för gammal ... :-)

Bambi sa...

För gammal & tuff!! :-))