tisdag, april 03, 2007

Alla dessa kor

Välkommen till Mejeribloggen

Schweizarna verkar ha ett speciellt förhàllande till Kor. Det stàr kossor lite överallt. När jag pàpekar det för Steff skrattar han bara.Ytterst irriterande. Jag vill ju veta VARFÖR det stàr kor lite var stans.

...................................I Lugano...................................

...................................I Zürich...................................

...................................I Zürich...................................

Dessutom sàg vi en hel del kor pà vägen till och fràn Ticino och Appenzell men de glömde vi att ta kort pà.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är Schweizare och indier och så jag då ;)
Jag samlade på kossor förut och har en ansenlig samling hemma med ko-grejer..en hel del från schweiz faktiskt :)

Kram och glad påsk....

Mooooodoooo

/Cian

Bloggblad sa...

Härliga bilder! Jag har inte varit i Schweiz sen vi tågluffade, den blivande maken och jag, -74. Då gick vi till fots ganska långa sträckor. Ljuva minnen (fast en del tråkiga om såriga fötter...)

Andelieb sa...

Muuuuuuuu, på dig! ;)

Anonym sa...

Skönt att höra att du överlevde flygturen och ankom tryggt till kornas förlovade land. Hoppas du får en underbar vecka!
*kram*